The Coffee Factory din București impresionează prin cafenea spațioasă și muzică pe fundal plăcută, perfectă pentru o vizită relaxantă. Personalul este amabil, iar cafeaua e constant bună — mulți apreciază și grădina din spate, care rămâne un punct forte când vremea permite. Locul combină confortul unei săli generoase cu o atmosferă primitoare, ideal pentru cine caută o pauză liniștită în centrul orașului.
Ксения Таирова
acum o săptămânăAm venit aici, dar era închis. CAFENEA ESTE ÎNCHISĂ!!
Iulia Ungureanu
acum 3 săptămâniAcest review este pentru experiența cu personalul în cazul unei comenzi pe site. Atâta nesimțire și neseriozitate nu cred ca am mai întâlnit la vreo firmă. Comanda dată acum 2 luni, nu primesc niciun mail, mesaj, apel, pentru 3 săptămâni. Dau mail inițial, ca în semnătură nu există niciun nr de telefon, mi se răspunde a lehamite ca pot livra în x zi. Super, îi aștept. Bineînțeles, comanda nu apare. Mai dau iar mail. Nu primesc nicio scuză sau explicație, doar ca vor reveni în x zi. Aștept iar. Ii sun. Mi se promit aproximativ 6/7 zile de livrare, niciuna respectata. Nici măcar un apel nu am de la ei sau mesaj. Tot eu îi sun. Și iarăși îi sun. La un moment dat, mi se oferă un “scuze” după o lună și ceva în care tot aștept, scuze pe care eu l am menționat, ca natural nu venea sigur. Acum 2 săptămâni le am cerut să o aducă în cursul săptămânii, ca am nevoie de cafea. Mi se zice da, sigur. Azi sun din nou și sunt certată ca am comandat 8 sortimente de cafea, pe care în aproape 2 luni de ziua n au cum să le prăjească. Le explic ca am dat o comandă înainte (mai multe, de fapt) în care am avut 12 sortimente, alta data 8, altădată 10. Am fost sunată când nu putea fi gata toată odată și mi se aduceau în 2 tranșe. Cu transparența și respect față de sine și față de mine. Îi întreb de un warning sau out of stock pe site, ca nu există așa ceva. Un anunț ca n ai cum să ceri mai mult de 2 sortimente de cafea, ca e grea prăjirea și mai ales comunicarea cu clientul. “Ca să știu cum să fac data viitoare când comand” și mi se răspunde “păi nu mai comandați”. M am enervat și l am făcut nesimțit, mi a închis telefonul. Nu știu dacă e patronul sau doar angajat, dar era cafeaua preferată a maică mii, motiv pentru care am tot tras de ei.
Ale Costache
acum o lunăCafea buna de fiecare data!
Ashly Plays
acum o lunăOmar Anser
acum o lună